Sklep internetowy Euro-Watt Marcin Brandykowski, dostępny pod adresem www.euro-watt.pl. Siedziba firmy znajduje się na ulicy Broniewskiego 40a/19, 87-100 Toruń

  1. Sklep internetowy Euro Watt prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową za pośrednictwem sieci Internet z możliwością odbioru towaru w siedzibie firmy lub w miejscu montażu naszego sprzętu. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę www.euro-watt.pl oraz telefoniczne pod numerem (56)477-56-68 lub kom. 608-33-13-16
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Prowadzimy również sprzedaż modeli powystawowych.
  3.  Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.euro-watt.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4.  Na każdy sprzedany towar wystawiamy fakturę VAT bądź paragon zakupu oraz kartę gwarancyjną.
  5.  Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanej firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu w formularzu zamówienia.
  6. Możliwe są następujące formy płatności i odbioru
  • Za pobraniem – gotówką kurierowi.
  • Przelewem – wpłata na konto podane na stronie internetowej lub w mailu, który zostanie wysłany po zakończonej transakcji.
  • Odbiór osobisty w siedzibie firmy lub w miejscu montażu w godzinach od 8.00 do 18.00 najlepiej po uprzednim kontakcie telefonicznym i sprawdzeniu stanu magazynowego.
  • Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami transportu i płatności określone są w cenniku transportu i płatności w formularzu zamówienia.
  • Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu realizacji zamówienia oraz czasu dostawy, najczęściej łączny czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
  • 7. Użytkownik ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień dotyczących przerw technicznych.

8.    Przed złożeniem zamówienia, Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Użytkownik może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.

  1. Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia:
    1. adresu dostawy,
    2. sposobu dostawy,
    3. sposobu dokonania płatności za towar/usługę.

Zamówiony towar/usługa będzie dostarczona pod adres wskazany zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu.

10.   Wszystkie nasze produkty posiadają gwarancję dystrybutora lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancję realizowaną bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. W przypadku, gdy jesteśmy bezpośrednim importerem reklamowanego towaru, realizacja gwarancji odbywa się w siedzibie serwisu naszej firmy. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

  • Sprzęt wraz z kartą gwarancyjną, opisem usterki adresem zwrotnym i numerem telefonu należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres serwisu autoryzowanego podany w karcie gwarancyjnej.
  • Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania informacji niezbędnych do zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Naprawiony towar zostanie wysłany na koszt firmy Euro Watt  do Klienta.

     

11.   Towar zakupiony przez Konsumenta w Euro-Watt można zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Warunkiem jest dostarczenie kompletnego towaru na własny koszt w stanie nienaruszonym, bez najmniejszych śladów używania nie montowany wraz z nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniem i dokumentami zakupu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podanym numerem rachunku bankowego, na który firma Euro Watt ma zwrócić zapłaconą za towar kwotę. Sklep w przeciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania Konsument otrzymuje równowartość ceny zapłaconej za towar na konto bankowe o nr. podanym w oświadczeniu w terminie do 7 dni roboczych.

Prosimy o dodanie formularza zwrotu:

Imię i Nazwisko Zwracającego ……………………………………………………….

Telefon: ……………………………………………………………….

Ulica…………………………………..

Miejscowość: …………………………………

Kod Pocztowy: …………………………………………

Przyczyna zwrotu : …………………………………………

Pozycja z FV : ……………………………………………………….

…………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………

Konto Bankowe: …………………………………………………….

 

Oświadczam, iż produkt podany w opisie został zakupiony w firmie Euro Watt.

Produkt nie nosi śladów użytkowania, jest komplety w fabrycznym opakowaniu

Osoba zwracająca przesyła produkt na swój koszt odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami.

 

Adres do zwrotu:

Euro Watt

Marcin Brandykowski

Broniewskiego 40a/19

87-100 Toruń

 

Podpis i data zgłaszającego ……………………………………………………………
12.  W przypadku niezgodności towaru z ofertą należy powiadomić Biuro Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie określając niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań (np. wymiany). Euro Watt gwarantuje bezproblemowe i szybkie rozwiązywanie podobnych reklamacji.

13. Sklep powinien ustosunkować się do żądań Klienta w terminie 1 do 7 (ustawowo) dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru bądź reklamacji. Termin realizacji naprawy bądź załatwienia reklamacji wynosi ustawowo 14 dni roboczych w szczególnych przypadkach może się wydłużyć o kolejne 14 dni. W rzeczywistości reklamacje są załatwiane znacznie szybciej.

14. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego, wymienionego lub naprawionego towaru, koszty dostawy kurierem ponosi sklep.

15.. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Euro-watt.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą systemu sklepu internetowego, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

17. Zespół sklepu Euro-Watt dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny
18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Euro-Watt.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

19. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).